de-positioneerdersde-positioneerdersde-positioneerdersde-positioneerders
  • home
  • filosofie
  • team
    • Mary Hoogerbrugge
    • Onno Maathuis
  • services
    • corporate merk
    • merkstrategie
    • merkportfolio
  • werkwijze
    • werkwijze
    • tools
  • cases
  • blog
  • contact
Nederlands
✕

blog

18 augustus 2012

Het verzilveren van oriëntatie

De concurrentie onder verzekeraars is moordend. Budgetten verschuiven massaal naar (goedkopere) online communicatie, direct gericht op verkoop. Hoe houd je dan merkkracht op peil? Learnings uit de Centraal Beheer Effiecase.
Do you like it?
lees verder
18 mei 2012

Werken vanuit de ‘WHY’

Een nog goedkoper product is vaak geen oplossing om de positie van het merk op de markt te versterken. Zoek in plaats daarvan de aansluiting vanuit de WHY van de organisatie.
Do you like it?
lees verder
18 april 2012

Een portfolio voor de toekomst

Innovaties zijn het nieuwe bloed van merken. Organisaties die hun mooiste innovaties weghouden bij hun corporate of hoofdmerk riskeren dat ze een merk worden zonder toekomst.
Do you like it?
lees verder
18 maart 2012

Winning the Relevance battle

Wat hebben easyJet, H&M en Interpolis gemeen? Het zijn allemaal merken die succesvol zijn, doordat ze de regels binnen een bestaande categorie veranderden.
Do you like it?
lees verder

de positioneerders

De Positioneerders adviseert commerciële en publieke merken bij het ontwikkelen van hun positionering en merkportfolio. De Positioneerders is in 2010 opgericht door Mary Hoogerbrugge en Onno Maathuis.

blog

  • Merken en innovatie
  • Merkportfolio als kompas
  • Mary Hoogerbrugge VIA Legend
  • Start Iris Academy
  • Effie Awards 2021

contact

info@depositioneerders.nl

de positioneerders
Postadres:
Herenstraat 74
3621 AS Breukelen

KvK: 50166107


© 2021 De Positioneerders | Strategisch adviesbureau voor positionering en merkportfolio

website made by Web Girl